Obserwatorzy

sobota, 23 czerwca 2012

Cukiereczek:)

Hej kochane:)

U was też tak duszno, że nie ma czym oddychać?? Te upały mnie chyba wykończą;/

Dzisiaj dotarły do mnie szpileczki w kolorze turkusowym, ze sklepu www.czasnabuty.pl. Prezentują się tak:


Czółenka są ślicznie wykonane, wygodne i stabilne:)Jestem bardzo zadowolona z zakupu.

A teraz czas na stylizację z moimi nowościami:)

* różowa marynarka mosquito
* biały top
* miętowe spodnie cubus
* miętowy kuferek atmosphere
* szpileczki turkusowe www.czasnabuty.pl
* naszyjnik allegro




Życzę wam miłego wieczoru!:*

3 komentarze:

  1. Świetne buciki, podoba mi się ta szpileczka, dzięki niej buty wyglądają hm "inaczej" i ciekawiej :)
    A co do stylizacji-świetne połączenie kolorów!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buciki i jak zawsze świetny set :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w torebce! ♥ od teraz obserwuję Twojego bloga ;)
    Zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń