Obserwatorzy

sobota, 21 lipca 2012

Koral i turkus.....dlaczego nie?!

Hej Kochane;)
Na dworze zrobiło się troszkę chłodniej w porównaniu z ostatnimi upałami, dlatego postanowiłam założyć rozkloszowaną sukienkę w kolorze koralowym i dobrałam do niej turkusowe dodatki.
Hmm kolory do siebie nie pasuję?? Ja uważam inaczej. Z resztą same oceńcie:)

* rozkloszowana sukienka
www.figl.pl
* szpilki turkusowe www.czasnabuty.pl
* kopertówka primark
* bransoletka h&m
* kolczyki asos




  Miłego dnia:):*

12 komentarzy:

  1. Wow ,love the Colours together! You look amazing! :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, masz talent do makijaży :))) piękne są !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz Kochana. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Ja sama uwielbiam połączenie turkusu oraz różu bądź koralu ! Pięknie w tej stylizacji podoba mi się wszystko a sukieneczkę to po prostu muszę mieć taką samą bo jest piękna !! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne połączenie!:)

    Zapraszam na nowy wiersz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem jak najbardziej na tak! śliczna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely clutch, nice bright colours :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny strój i ty <333
    http://aleksandra96love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka :) i świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory! Jakiś czas temu podobne - malinowe sukienki - były w H&M, zastanawiałam się wówczas czy sobie takiej nie kupić. Teraz żałuję ;)
    Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń