Obserwatorzy

środa, 12 września 2012

Fresh outfit

Cześć Dziewczyny:)

Co tam u was słychać?? Ja się dzisiaj czuję jakby mnie ktoś wypluł;/ Wszystko mnie boli, a to dlatego, że wczoraj sobie troszkę poćwiczyłam:)


Bluzki, którą ostatnio zamówiłam jeszcze nie mam, najpóźniej w czwartek mają ją wysłać. Trochę się wkurzyłam bo myślałam, że w niedzielę przygotuję dla was jakąś stylizację no ale cóż;/


Ale za to dzisiaj mam dla was zestaw z ostatniego weekendu:)


* marynarka mosquito

* spodnie Cubus
* kuferek Primark
* szpilki www.czasnabuty.pl


Miłego dnia:):*
 

28 komentarzy:

  1. Piękna mięta i ta Twoja Marynarka ..ajj :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne buty :) i marynarka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ta stylizacja jest taka słodka. Nic bym w niej nie zmieniła, wyglądasz perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. też się zastanawiałam nad tą marynarka bo jest piękna, a torebka boska!!! Idealnie wszystko dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestawienie ! jestem jak najbardziej na tak :) a miętowe buty i torebka szalenie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. szałowa marynara :) Fajnie komponuje się czarny kołnierz z Twoimi okularami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem fanka marynarki-świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie delikatne pastelowe stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna marynarka! Świetnie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham miętę!!! Króluje u mnie non stop na paznokciach póki co :) Świetny outfit!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Ślicznie Kochana ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiekna marynarka...ogólnei cudownie wygladasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny zestaw, wyglądasz ślicznie:)) Masz świetny gust:)

    Buziaki:*
    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna marynarka, wszystko świetnie dobrane. Cudna fryzurka i jeszcze te okularki. Ślicznie....

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna torba! zestaw nawzalabym troche ombre, bo schodzi od bialego po ciemna miete :D a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :* masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marynarka cudowna i miałam już Ci to wcześniej powiedzieć, że bardzo fajnie, że robisz sesje na zewnątrz, a nie tylko w domu, super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję:) na razie póki pogoda dopisuję to robię na zewnątrz:) nie wiem jak z tymi sesjami będzie w zimie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialna marynarka i torebka :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne buty ;*
    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooooooooooooooo jak pięknie!!! Marynarkę buty i torebkę z miłą chęcią kradnę - tylko powiedz kiedy mogę:))) A całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. rzeczywiscie jest swiezo:D cudowna marynarka!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz:) spodobało mi się u Ciebie, więc obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń