Obserwatorzy

niedziela, 26 maja 2013

Makijaż Kleopatry + metamorfoza Patrycji i Agnieszki

W dzisiejszym poście przedstawię Wam propozycję makijażu Kleopatry oraz dwie metamorfozy: Patrycji i Agnieszki.

Makijaż, który pragnę wam pokazać jest makijażem stylizowanym na Kleopatrę. Charakterystyczna wyciągnięta ku skroniom kreska oraz złote akcenty są nieodłącznym elementem makijażu Kleopatry. Moja wersja jest bardziej nowoczesna i nada się idealnie na wieczorowe wyjście.








Na zakończenie mam dwie metamorfozy moich najlepszych kumpeli: Patrycji i Agnieszki.

Makijaż wykonany na Pati jest pierwszą propozycją makijażu ślubnego.




Metamorfoza Agi:)

*przed
* po


39 komentarzy:

  1. Wow, Twój makijaz po prostu boski, perfekcyjne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój makijaż Kleopatry jest boski <3 zaniemówiłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż Kleopatry jest cudowny! i super fotki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne metamorfozy :)Ale Twój bije wszystkie, jest niesamowity i Twoja uroda do tego idealna !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz jak prawdziwa Kleopatra i nie tylko przez makijaż ale masz taką urodę!!!! obie metamorfozy mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz fenomenalnie!Metamorfozy udane~:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jestem pod wrażeniem pięknie wyglądasz i jak zawsze boski make up !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż, metamorfoza także ciekawa- zabieg z cieniami pięknie powiększa oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie wyglądasz w grzywce! BARDZO twarzowo!!! a makijaż jak zwykle mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, genialnie!
    a jak ci fajnie w grzywce! ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaże wykonane przez Ciebie zawsze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! masz cudny make up! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz genialnie w grzywce i w tym egipskim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się Twój makijaż i numer 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastycznie wygladasz w grzywce;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz przepiękną urodę! I do tego ogromny talent! Zazdroszczę...:)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. MAkijaż stylizowany na Kleopatrę rewelacja, wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow,wow,wow:) Natalio prawdziwa Kleopatra!!!! Cudowny make up-jestem pod wrażeniem -perfekcyjny. W tej grzywce wyglądasz bardzo kobieco i sexi - wow:)

    OdpowiedzUsuń
  19. makijaż Kleopatry jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój makijaż mi sie chyba najbardziej podoba z tych wszystkich. Natomiast ciekawi mnie co to za pomadka w makijazu nr 2 ? :>

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomadka Manhattam SOFT MAT, numeru niestety nie pamiętam:)

      Usuń
  21. pierwszy makijaż - mistrzowski!

    pozdrawiam ;)
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie cudne makijaże ! też bym chciała taką metamorfozę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny jest ten Twój makijaż. Dziewczyny również fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy makijaż jest absolutnie genialny ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudownie wyglądasz w tym makijażu i grzywce - idealnie wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej podoba mi się makijaż w stylu Kleopatry. Koleżanki po metamorfozach są nie do poznania, odwaliłaś kawał dobrej roboty. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Natalko chciałabym zaprosić Cię do siebie w wolnej chwili, utworzyłam fanpage na FB i być może teraz łatwiej nam będzie utrzymywać ze sobą kontakt. Już niedługo pierwszy filmik z "perełkami" z SH, jestem ciekawa czy interesuje Cię ta tematyka. Pozdrawiam! XOXOXO Kitty
    http://www.kittyglamour.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziekuje za zaproszenie:) na pewno bede Twoim stalym bywalcem na fb:)

      Usuń
  27. Makijaże są wykonane perfekcyjnie! Twój jednak jest najładniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Perfekcyjny makijaż ;-) Pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie czytam pierwszy wpis i już mam ochote na kolejny. Coś czuje że troche tu czasu spędze jeszcze :). Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  30. makijaż Kleopatry jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, Twój makijaż wymiata, wyglądasz rewelacyjnieee! też chę tak :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz niesamowicie :)
    Cudny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne makijaże !! Pati wygląda fantastycznie w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zaciemny podklad strasznie widac roznice miedzy twarza a szyja , bardzo nie lubie jak ktos na sile fluidem proboje sie "opalic"

    OdpowiedzUsuń
  35. Twój makijaż jest fajny, ale dziewczyn nie przypadł mi do gust;) Zwłaszcza ten ślubny- jak dla mnie zbyt ciężki na taką okazję, no i ten ciemny podkład... ;)

    OdpowiedzUsuń