Obserwatorzy

wtorek, 7 maja 2013

Neon heels

Cześć Dziewczyny:)

Ostatnio mam bardzo mało czasu, stąd te zaległości na moim blogu. Postaram się nadrobić i przeczytać Wasze wpisy. Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją nieobecność:)

Nie mam zbytnio o czym pisać, dlatego zostawiam Was z moją weekendową stylizacją, w której główną rolę odgrywają neonowe szpilki. Bardzo długo na nie czekałam, niestety nigdzie nie mogłam ich dostać. Dopiero tydzień temu pojawiły się na allegro i od razu je zamówiła. Szpileczki są przepiękne, stabilne i co najważniejsze bardzo wygodne:)

* koszula z żółtym kołnierzem Samoa
* spódnica z kokardą Cocktail Shock
* neonowe szpilki Sergio Todzi




39 komentarzy:

  1. Kochana wyglądałaś ślicznie! Szpilki są świetne i warto było czekać :)
    Ja mam podobna spódniczkę, własnie dziś dotarła do mnie paczuszka z Mosquito, taki sam kolor i tez z kokardką z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne neonki!!!!! ja ostatnio skusiłam się na pomarańczowe ale w sumie są mało widoczne :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne, też na nie polowałam i widziałam, że już się pojawiły, ale teraz pojawiło się tyle fajnych kolorów, że nie umiem się zdecydować, które kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódniczka i extra szpileczki <3 wyglądasz przepięknie !!!! pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz :)
    ta kokarda z tyłu spódnicy jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja wspaniała:) Spódniczka jest rewelacyjna! Zapraszam na mojego facebooka oraz pozdrawiam mocno ! :):*

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka i neonki cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc na Ciebie nabieram ochoty na takie szpileczki. Świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  10. butki ładne ale jaka śliczna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. switne masz te buciki !!!!!!!! cos piekniastego :)
    a słońce faktycznie bardzo mnei opaliło, ale to rownież zaleta jasnych włosów, które podbijają kolor opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. butyyy ;) oddaj je ;)! swietnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne buty i spódnica!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie wyglądasz, a w szpilkach się zakochałam! :))

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, spódniczka jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudowny zestaw :) bardzo przyjemnie patrzy się na takie 'oczowalne' szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty i spódnica-śliczności :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. tył tej spódnicy niesamowicie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie dopasowana koszula do butów, spódnica ma też bardzo ładny kolor :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz;) Cytrynowe szpilki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne szpilki i cudowny look.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cała stylizacja jest cudowna ;)) Ja szukam torebki w takim neonowym kolorku bo w szpilkach rzadko chadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szpili leżą idealnie ! Nie wyglądają tandetnie ale naprawdę ślicznie!<3


    http://closethewindowandgetthefuckout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale wyglądasz! Szpilki są obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  26. szpilki świetne, sama zamówiłam koralowe, niestety za małe :( Neonowy look bardzo fajny :)

    Zapraszam na http://passion-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódniczka i szpilki są cudowne !
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie,
    do wygrania dwie śliczne bransoletki.
    http://secondhanddesigner.blogspot.com/2013/05/rozdanie-z-miyaka-bizu.html

    Pozdrawiam :) !

    OdpowiedzUsuń
  28. Strasznie podobają mi się te neonowe akcenty :) Nie są przesadzone :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Really nice!! I love it!! So great!

    OdpowiedzUsuń
  30. Booskooo!wszystko idealnie zgrane, nowoczesna stylizacja i do tego masz mega piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń