Obserwatorzy

piątek, 6 września 2013

Primabalerina

Kilka warstw tiulu sprawia, że każda kobieta czuje się dziewczęco, delikatnie. Tiulowe spódnice świetnie  komponują się zarówno z kobiecymi dodatkami, jak i zestawione kontrastowo z ciężkimi butami, skórzanymi kurtkami.Warto podkreślić, że taka spódnica jest idealna dla kobiet o krągłych biodrach, które znikną pod warstwami tiulu.

Od dawna marzyłam o tiulowej spódnicy i moje marzenie w końcu się spełniło. Znalazłam ją w sklepie Mosquito i od razu skradła moje serducho.Spódnica ma idealną długość jest bardzo ładnie uszyta i ma cudowny, różowy kolor. Od razu wiedziałam, że w pierwszej stylizacji założę ją do czarnego body aby choć na chwilę poczuć się jak baletnica:)

* Body Stradivarius
* Spódnica tiulowa Mosquito
* Torebka Fleq.pl
* Szpilki Deashop.















Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

48 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz! spódnica ekstra :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz bardzo elegancko-ślicznie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje makijaże.
    Mała propozycja - nie wstawiaj tak dużych zdjęć na bloga, żeby obejrzeć stylizację w pełni musimy używać scrolla i tak naprawdę nie widzimy Ciebie całej...albo buzia, albo spódnica...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za radę:) zdjęcia zostały zmniejszone;)

      Usuń
  4. wow !!! Kochana wyglądasz oszałamiająco :*** piękna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz niesamowicie!!! świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! jaka księżniczka piękna:***

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś podobną spódnicę tylko,że szarą, nigdy jednak nie odważyłam się jej ubrać :P Ty wyglądasz ślicznie, ja wyglądałam komicznie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże wyglądasz cudownie bardzo mi się podoba ta spódniczka nie wiem czy to body ale stylizacja mmmmm......
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny i bardzo elegancki outfit, wyglądasz zjawiskowo :)
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglaasz jak gwiazda na czerwonym dywanie - super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekna, chyba każdej kobiecie marzy sie taka spódniczka, ja osobiście poluję na szarą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. <3 <3 <3
    kocham ten look :)
    o spódnicy marzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie ale ja bym w tej spódniczce nie wyszła głownie ze względu na kolor :P jak dla mnie zbyt infantylnie ;) ale zdjęcia super !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz zachwycająco w połączeniu czerni z takim intensywnym różem ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ajj jak pieknie to prawda w takiej tiulowce kobieta czuje sie piekna i zupelnie jak ksiezniczka:) pasuje ci taki look;]
    zapraszam do siebie http://nattalja.blogspot.com ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna propozycja! Wyglądasz zjawiskowo:D

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjna spódnica :) pięknie wyglądasz :)
    zapraszamy na nasz fanpage na Facebooku:)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. genialna stylizacja ; > pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. czarne body do tej spódnicy jest idealne!!! Cudowny zestaw - uwielbiam takie spódnice- a Ty wygądasz przepięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful blog and style

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny zestaw, body jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Awesome. I really enjoy every second on your blog. <3
    Full of awesomeness *_*

    Wishes,
    HOLYKATTA

    OdpowiedzUsuń
  23. pieknie wygladasz, super torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz , wszystko idealnie pasuje :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochałam się w tej cukierkowej spódnicy! :D i uwielbiam zaglądać tu do Ciebie! xD


    www.leeecoooq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. więcej uśmiechu, księżniczko! :-) Wyglądasz naprawdę uroczo, może taki ostry róż to nie mój kolor, ale delikatny, pudrowy odcień - marzenie *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta spódnica jest przepiękna! :)) A Ty Kochana wyglądasz po prostu obłędnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Super połączenie ! :D torebka i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  29. piekna ta spódnica!!! marzę o takiej...♥ ♥ ♥pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniala spodniczka. Zmienilabym bluzke na bardziej zwiewna, ale to rzecz gustu.
    Pieknie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna, bardzo kobieca stylizacja :) Śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mmmm sexy! :D Obłędnie wyglądasz :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  33. jesteś cudna:D
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowne połączenie - jestem zakochana w każdym elemencie!! wyglądasz zjawiskowo<3

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz! Cholernie zazdroszczę Ci tej spódnicy!

    OdpowiedzUsuń