Obserwatorzy

środa, 6 listopada 2013

Jesienny burgund - make up

Witajcie:)

Dzisiaj prezentuję Wam kolejną propozycję jesiennego makijażu w odcieniu burgundowym  z odrobiną zieleni. Górną powiekę podkreśliłam perłowym burgundem z paletki sleek oh so special a zewnętrzny kącik pokryłam perłowym, zielonym cieniem Pierre Rene, niestety na zdjęciu jest on prawie niewidoczny. Natomiast dolna powieka została podkreślona rdzawym brązem i złotem. Makijaż oka ożywiłam zieloną kredką na linii wodnej.









36 komentarzy:

  1. jestes prawdziwa makijazowa inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, pięknie Ci to wyszło! całość w ogóle jest super, ale powieki powalają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż:) spróbuję zrobić sobie podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze perfect!!!
    Super, wielkie pozdrowienia ♥
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. wow boski makijaż jak zawsze :***

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny jesienny makijaż!!! idealnie pasuje do Twojego typu urody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż :) Muszę taki wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz. Przepiękny makijaż! Masz idealne brwi. Wypełniasz je wg szablonu czy masz taą wprawę,że wychodzą takie równe? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle Cię nie zaskoczę bo wykonałaś kawał dobrej roboty :) cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. PRZEPIĘKNY MAKIJAŻ UWIELBIAM TAKIE KOLORKI W MAKIJAŻU I MASZ BARDZO ŁADNE WŁOSY TAKIE LŚNIĄCE JAK O NIE DBASZ ?

    POZDRAWIAM CIEPLUTKO KOCHANA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po każdym myciu nakładam dwu fazową odżywkę z jedwabiem a na końcówki nanoszę olejek arganowy:)

      Usuń
  11. w bordowym cieniu się zakochałam, świetny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, ostatnio szukam inspiracji do mocniej podkreślonego oka i ust nude - dzięki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. jej now makijaż cudowny:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/udobuy-ciekawostki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny :) kolorki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. beautiful make-up!!!
    i'm new follower your blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny jest :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;* Zapraszam na nowości oraz całkiem nowy wystrój bloga ;) Mam nadzieje, że się spodoba.
    Ślicznie wyglądasz - piękny makijaż ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie! :) Choć na takich oczach każdy makijaż wygląda pięknie! :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja bym chciała tak ładnie się malować:)) Talenciara <3

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz :) piękny makijaż :) zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś przepiękna ! piękny makijaż ! ciekawy post! zapraszam do mnie ! ;]
    obserwuję ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny makijaż. Bardzo mi się podoba.:)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny makijaż ;) masz bardzo ładne oczy ;)
    poza tym bardzo spodobał mi się Twój blog i dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż taki na jesień:) Jesteś śliczna i przypominasz mi trochę Maxineczkę :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://kosfash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za odwiedziny ;)

    Zapraszam ponownie, nowy post jest już na blogu, xx


    POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń