Obserwatorzy

wtorek, 25 sierpnia 2015

Wish list ~~ New Dress.com ~~

Witajcie Kochani:)

Przygotowałam Wam kolejną wish listę tym razem ze sklepu Newdress.com.  Jakiś czas temu miałam możliwość z nimi współpracować, a ostatnio odezwali się do mnie ponownie z czego bardzo się cieszę. Oferowane przez nich ubrania, akcesoria itd., są naprawdę wyjątkowe i przede wszystkim dobrej jakości.

O to kilka rzeczy, które wpadły mi w oko....

1. KLIK


2. KLIK



3. KLIK


4. KLIK


5. KLIK


6. KLIK


7. KLIK


8. KLIK


9. KLIK


10. KLIK


Kochani proszę Was o klikanie w linki to mi bardzo pomoże;)

40 komentarzy:

  1. Wybrałaś świetne rzeczy, bardzo podoba mi się skórzana spódniczka z frędzlami ! :) Kliknęłam i pomogłam , powodzenia przy współpracy :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny blog, obserwuję :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy wybrałaś, no i oczywiście gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  4. niektóre rzeczy mają naprawdę fajne :)
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy wybrałaś ! Wszystkie przypadły mi do gustu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie maja bardzo fajne propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane. ;)

    też z nimi współpracowałam, ale nie mam emaila ktoś mi się wkradł i usunął wszystkie wiadomośći, na szczęście hasło nie zmieniono.. Również współpracowałam z Zofią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne propozycje. Biala bluzeczka bardzo ladna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Długa spódnica jeansowa jest fantastyczna, aż przypomniałam sobie o swojej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spódniczka z frędzlami! Sukienka w kolorze chabrowym - śliczna!!!
    Zawsze można znależć coś dla siebie :)

    Miłego wieczorku!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia! :)
    zapraszam do mnie: sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wybór! Moją faworytką jest czerwona sukienka. Zapraszam na https://www.facebook.com/bloggerfashion.poland . Polub ten blog, będziesz na bieżąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. czerwona sukienka jest piękna:) poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne ubranka :) poklikane!
    super blog, obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://xsweetlikecinnamonx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ubrania! Kobaltowa sukienka i miętowy plaszczyk to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Fantastic skirts, my fave is the black fringed one! And the faux fur vest! Lovely selection, Natalia!

      Ira / JOURNAL OF STYLE / BLOGLOVIN

      Usuń
  17. Lovely outfits! Thanks for sharing! =)

    - Cielo
    Mermaid in Heels

    OdpowiedzUsuń
  18. I want all!! haha

    xoxo
    http://www.blogbaobab.com/others/rosegal/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za miły komentarz na Blogu! Mam prośbe czy poklikałabyś mi w linki na Blogu z ubraniami od firmy CNDirect? Byłabym wdzięczna!
    Super Blog! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. poklikane :) ta spódniczka z frędzelkami jest mega, i miętowy płaszczyk tez <3
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna wish lista :) Klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post! I love your selection:)
    Have a nice week dear,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne ciuszki :). Pomagam-klikając. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. so nice denim skirts! perfect wishlist..
    great blog, I love the content!
    keep it up..

    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe rzeczy:)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne rzeczy, szczególnie druga spódnica mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  27. spódnica z frędzlami wygląda ekstra! kliknęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love love the two off-the-shoulder dresses in the middle. Awesome ensemble!

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  29. płaszczyk super! poklikałam :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post! The 2nd skirt is my favorite :) have a nice day :)

    Welcome to my blog
    www.blotterlife.com :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobają mi sie bardzo spódniczki które wybrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne rzeczy :) oczywiście kliknęłam :))

    OdpowiedzUsuń
  33. poklikałam :)
    super ciuszki zwłaszcza miętowy płaszczyk i futerkowa kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń