Obserwatorzy

środa, 11 stycznia 2017

Veera piękne nogi!

Witajcie;)

Dzisiaj chciałam Wam przybliżyć pewną markę, a dokładnie producenta rajstop, pończoch i podkolanówek uciskowych. W ramach współpracy dostałam od marki Veera do przetestowania rajstopy oraz pończochy.


Na początku napiszę parę słów o samej marce. Veera oferuję wyjątkowe rajstopy, pończochy i podkolanówki ze stopniowym uciskiem. Dzięki swoim właściwością nadają lekkości nawet najbardziej zmęczonym nogom. Przynoszą skuteczną ulgę w przypadku pierwszych objawów osłabionego krążenia, takich jak: obrzęk, zmęczenie nóg, uczucie ciężkości nóg, pajączki. Muszę zaznaczyć, że produkty Veera są przebadane klinicznie - stopniowany ucisk skierowany od kostki ku górze, pomaga przez cały dzień naszym żyłom przepompować krew do serca. Oprócz tego zostali docenienie oraz wyróżnieni przez Konsumencki Lider Jakości w 2013 i 2015 roku, otrzymali również Laur Konsumencki w 2014 roku, a także Certyfikat Jakości Roku 2016.

Rajstopy do kupienia TUTAJ/HERE




Rajstopy Veera są przede wszystkim:
* TRWAŁE - dzięki specjalnemu splotowi nie lecą w nich oczka
* DBAJĄ O ZDROWIE NASZYCH NÓG - dzięki nim nawet po całym dniu nie czujesz ciężkości i zmęczenia nóg, wspomagasz swoje krążenie, zapobiegasz pojawieniu się pajączków 
* MODELUJĄ SYLWETKĘ
* ZAWIERAJĄ JONY SREBRA - po całym dniu nie będziesz myślała o tym, żeby jak najszybciej ściągnąć rajstopy, bo przez cały czas czujesz się w nich świeżo  
* ZACHOWUJĄ SWOJE WŁAŚCIWOŚCI PRZEZ CO NAJMNIEJ 6 MIESIĘCY
* SĄ BARDZO ELEGANCKIE - pomimo cennych właściwości zdrowotnych, produkty marki Veera nadal wyglądają jak klasyczne rajstopy, więc możesz nosić je codziennie i do każdej stylizacji.



Moje stylizacje, na których mam założone rajstopy Veera:) 




Rajstopy testowałam w różnych warunkach m.in. na godzinnych, przedświątecznych zakupach, ubierając przy tym wysokie obcasy, a także podczas mojej pracy, malując kilka godzin w pozycji stojącej moje piękne klientki. We wszystkich tych przypadkach rajstopy sprawdziły się rewelacyjnie. W ogóle nie czułam ciężkości i zmęczenia nóg, wręcz przeciwnie moje nogi były lekkie i piękne. Rajstopy jak i pończochy są bardzo dobrej jakości, są trwałe, wykonane z przyjemnego w dotyku materiału lub koronki, idealnie modelują sylwetkę, dzięki czemu czułam się przez cały dzień bardzo komfortowo i przede wszystkim kobieco.

55 komentarzy:

  1. Wyglądają na bardzo solidne:) te z koronką śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sprawa, muszę wypróbować, tym bardziej jeśli są trwałe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie rajstopy to prawdziwe dobrodziejstwo dla nog. Tez nosze takie rajstopy kompresujace, ale robione na miare, bo niby wtedy tylko spelniaja swoja funkcje. Sa rzeczywiscie trwale, ale zakladanie ich jest troche, ale tylko na poczytku trudne. Dlatego poszukuje innych, latwiejszych do zakladania. Ciekawa jestem Twoich rajstop, chetnie je wyprobuje. Moglabys, Natalko podac cene tych rajtop, bo jestem bardzo ciekawa ile kosztuja i czy sa tez w roznych grubosciach, bo zauwazylam, ze te Twoje sa 40 DIN ? Dziekuje za ich prezentacje, wygladaja na bardzo dobrze wykonane, a Twoje nogi w nich wygladaja po prostu super !! Pozdrawiam Cie serdecznie, droga Natalko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wyboru są rajstopy 140DEN, 70DEN i 40DEN:) Cena rajstop to 67,19zł:)

      Usuń
    2. Dziekuje Ci bardzo Natalko za odpowiedz:-)

      Usuń
  4. Mam je również , świetnie spełniają swoją rolę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądają. Pozdrawiam cieplutko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam od nich rajstopy. świetny look!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. It looks a really nice product. I don't know this brand...thanks for sharing my dear!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie sobie przypomniałam, że dziś miałam kupić czarne :P

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny look z różowym płaszczykiem. Miałam te rajstopy i faktycznie bardzo dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. teraz zimą takie rajstopki to super sprawa ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Look so great on the third outfit! Kisses
    http://www.atrendylifestyle.com/2017/01/new-year-new-home.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie prezentują się na nogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze przyzna© ,æe do tej pory nie zdecydowałam sie jeszcze na noszenie tego typu rajstop a chyba trzeba by zadba© o swoje nogi :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądają! Też będę je testować, ale zamówiłam czarne rajstopy i pończochy przy czym den 70 :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarne prezentują się pięknie ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. They look great!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja z różowym futrzakiem jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nigdy nic tej marki, ale warto wypróbować. :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. znam i bardzo lubię :) dla mnie rewelacja :)
    każdemu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciepłe rajstopki to podstawa ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice post, I like the photos.

    See you
    http://looking4theblacksheep.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. I liked the black socks. I need some like that.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  23. A good pair of tights are essential for every wardrobe!

    xoxo Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Są świetne, też mam :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe rajstopy, świetne stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. great post! have a nice weekend :)

    Kisses,
    Tijana

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe. Nigdy nie miałam takich rajstop ale może warto się zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny ten różowy futrzak!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zdecydowanie bardziej wolę pończochy, chociaż rajstopki cieplejsze :) 2 stylizacja cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. SUper są ,te czarne coś dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tej firmy, rajstopy kupuję zawsze z Gatty. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja w sumie nie chodzę w spódniczkach ani sukienkach więc rzadko kiedy są mi potrzebne rajstopy czy podkolanówki :D
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że dla mnie idealny produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  34. NIe znam tej marki ale moze powinnam poznac,pozdrawiam.

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. rajstopy potrafią dodać kropkę nad i w stylizacji a te dobrej jakości są niezastąpione www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  36. rajstopy potrafią dodać kropkę nad i w stylizacji a te dobrej jakości są niezastąpione www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  37. great looks!!

    Nuevo look casual con camisa rosa
    http://eltrasterodecris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja mama używa tych rajstop i jest bardzo zadowolona :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo dobre stylizację :) Jak rajtuzki to tylko czarne - według mnie oczywiście ;)
    Pozdrawiam! :* xmadebymex.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  40. Pończochy to chyba nie jest dobre rozwiązanie na zimę :P Chyba, że do sypialni. Myślę, że nie ma bardziej zmysłowego elementu bielizny niż właśnie pończochy, pasują do każdego kompletu bielizny. Ostatnio kupiłam bardzo gustowne akcesoria z gaia.com.pl, polecam pooglądać w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajnie to wyglada:) Gratuluje gustu. Ja sama przymierzam się do wymiany swojej szafy. I tutaj pytanie. Trafiłam na taki sklep; https://www.gaia.com.pl/catalog/product/view/id/212597/s/biustonosz-full-cup-art-901-bs0901-czc/ jesteś w stanie cos doradzić? Kupila byś coś dla siebie?

    OdpowiedzUsuń